۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

اقای احمدی نژاد تو روزهای غم انگیز زیادی برای ایرانیان به ارمغان آوردی(آخرین نمونه +عکسها)

ما تو را بعنوان رئیس جمهور قبول نداریم ولی شما آبروی ایران و ایرانی را بردی
آخرین نمونه :
هفته گذشته، آقای محمود احمدی نژاد روزگار سختی را گذراند. احمدی نژاد در حالی هفته گذشته برای حضور در اجلاس «كومسك»، مهمان كشور تركیه بود كه چه در زمان ورود به فرودگاه و چه در زمان دیدار با نخست وزیر این كشور با سردی میزبان روبرو شد. دیدار سردی كه در عرف بین الملل از آن به عنوان توهین به مقام رسمی یك كشور یاد می شود.



عكس های منتشر شده توسط خبرگزاری مهر نشان می دهد، در هنگام ورود احمدی نژاد به فرودگاه، استقبال سردی از احمدی نژاد به عمل آمد. این تصاویر كه توسط همه خبرگزاری های مطرح جهان به سرعت مخابره شد نشان داد غیر از یك مقام نظامی ترك از دیگر افرادی كه به استقبال او رفتند برخی از ایرانی های مقیم تركیه و كاركنان سفارت ایران در این كشور بودند.















این عكس ها نشان می دهد كه آقای احمدی نژاد برای دیدار با نخست وزیر تركیه در محل تدارك دیده شده برای مدت زمانی معطل ماند. تصاویر نشان می دهد كه احمدی نژاد با نگاه كردن به ساعت ناراحتی خود را ابراز می كند. این تصاویر گویای استقبال سرد مقامات ترك از احمدی نژاد است.

پیش از این احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی یكی از غم انگیزترین لحظات زندگی اش را اینگونه توصیف كرده بود: «روزی كه رئیس‌جمهور سابق كشور با آن وضعیت به فرانسه رفت یكی از غم‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام بود؛ چرا كه شیراك بالای پله‌ها ایستاده بود و رئیس‌جمهور ایران پله‌های متعدد را پشت‌سر گذاشت تا به او برسد.»
منبع فرارو

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خدایا شکرت که این مرتیکه ابلهی نژاد رو کیر کردی !!!!!
آخ چقدر بخنده این خاتمی

ناشناس گفت...

خاک تو سر بی بخارت کنم
نونو خشکی محلمون احترامش از این بیشتره

ناشناس گفت...

فکر کنم نخست وزیر اون لحظه حاله رفتن به باغ وحش رو نداشته زوری بردنش قفس میمون ها رو ببینه