۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

دولتی که ازیک " فواره سبز" ترسید +عکس

این فواره سبز که سال پیش در مشهد توسط سازمان زيباسازي شهرداري مشهد، ساخته شده و هميشه مقداري رنگ رقيق سبز را به آب حوض اين ميدان اضافه مي‌كند. توسط بعضیها "بعنوان نماد 4متری جنبش سبز" مطرح شد و برخي همراهان احمدي‌نژاد كه تا پيش از اين هنگام سفر به مشهد به رنگ فواره دقت نداشتند، با مشاهده اين صحنه تصور كرده‌اند كه مردم اقدام به ريختن رنگ سبز داخل حوض كرده‌اند و خواستار خاموش شدن فواره شدند.
واقعاً من خوشحالم که این جنبش پویای سبز با قدرت به پیش میرود که حتی یک فواره سبز در شهر، دولتی را می ترساند .
حضور پر قدرت جنبش سبز در 13آبان با ایشان چه خواهد کرد ؟
در خبرها آمد که احتمال حضور معترضان در مراسم 13 آبان اما سبب شده است که رسانه ها و شخصیت های سیاسی نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کرده و از سران این جریان بخواهند که طرفداران خود را مجاب کنند که بدون رنگ سبز با پرچم ایران در این مراسم حاضر شده و همان شعارهایی را بدهند که تریبون های دولتی اعلام می کنند.

در این راستا اسدالله بادامچیان گفت: «آقایان موسوی، كروبی و خاتمی برای آن‌كه نشان دهند هنوز در خط انقلاب هستند برای روز 13 آبان با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود بخواهند كه در این روز بدون هیچ نماد سبزی و با در دست داشتن پرچم ایران، تنها علیه استكبار جهانی شعار دهند.»



۲ نظر:

ناشناس گفت...

مگر کسی‌ مستکبر تر از خودشون هم پیدا میشه! کاملا مستکبران جهانی‌ هستن از همه نظر!!!

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.