۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

سخنرانی خنده دار آیت اله تاکندی نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری

"""به نظر خنده دار می آید ولی باید به حال خود بگیریم که چه کسانی به ما حکومت می کنند""
اگر نشنیده اید حتماً بشنوید
یک مرتبه خدای عالم نظر مرحمتش تعلق گرفت یک موسی قوی، پیغمبر، عجیب برایشان بفرستد،فرستاد.
فرستاد و خلاصه بعد از اون کشمکش ها و کش و قوس ها دشمن سرسخت را که فرعونیان باشدهمه را از بین برد،همه را از بین برد.
ششصد هزار جمعیت غرق شدند و شهر شش دانگ به دست این بنی اسرائیل افتاد. تمام کاخ نیاورانهاشان به دست اینها افتاد.زنهاشان هم حتی به دست اینها افتاد.
پارسال بود یادم هست گفتم که حتی 10 تا 10 تا زنهاشان را گرفتن باز دیدن زمین می ماند گفتنحالا یه نوبت هم دوباره بیایید دوباره 5 تا 5 تا شد 15تا. باز دیدند زنها ماندند دوباره باز گفتن 5تا5تا تقسیم کنید دوباره تقسیم کردند دیدند باز نفری 5تا میرسد هر مردی 20تا زن گرفت.زن سپهبد، زن افسر، زن سرگرد، زن نمیدونم بله ریگان، زن نمیدونم بله واشنگتونی، زن نمیدونم مسکوئی ، همه را گرفتند.
حالا من یه وقتی در منبر گفته بودم ما الحمدا... پیروز شدیم به زنهای اینها هیچ طمع نکردیم. گفتم بابا خیرة ا... خیر زنهاتون ماله خودتان والا حقشون این بود که ما همشان را بگیریم حقش اینه.
بسیجی باید همشان را بگیرد پاسدار زنهای اینها را بگیرد آخوند که هیچی از اول همشان را بگیرد حقش این است، حق ما بوده است اما ما نگرفتیم، خدا میداند ما نگرفتیم، خودتان میدانید که ما نگرفتیم.
خوب چرا کاخ نیاورانشان را صاحب شدیم اما دیگه اینطور نیست که زنهاشون را بگیریم اما می بینیم که حضرت موسی وقتی برگشت به مصر تمام هست و نیست فرعونیان را صاحب شدن از طلا گرفته زن گرفته ساختمان گرفته ،مجلل ،زمین، زمان، باغ، بوستان، همه.
سخنرانی آیت ا.... محمدی تاکندی
بخشي از سخنراني آيت الله محمد تاكندي در مسجد النبي قزوين

دانلود

از اینجا دانلود کنید

هیچ نظری موجود نیست: