۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

وقتی احمدی نژاد برای رهبری فیلم بازی می کند!!!!!!!!!!!!!!!

وقتی احمدی‌نژاد برای رهبر فیلم بازی می‌کند

محمود احمدی‌نژاد در روز تنفیذ که در بین مردم ایران به عنوان «روز نکبت» معروف شد، برخلاف چهار سال قبل، دست رهبر را نبوسید و وقتی رسانه‌ها علت آن را جویا شدند، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: احمدی‌نژاد سرما خورده بود و نخواست خدای‌نکرده آقا را مریض کند! لابد افکار عمومی هم این توجیه را باور کردند.


اما فردای آن روز، در مراسم استقبال از پادشاه عمان که به ایران آمده بود، احمدی‌نژاد ناگهان او را در آغوش کشید و با او روبوسی کرد. بعید بود که بیماری او یک روزه خوب شده باشد، پس لابد برایش اهمیتی نداشت که سلطان قابوس را مریض کند. (عکس شماره سه)

با این حال یک روز بعد از آن و در مراسم تحلیف، باز همه دیدند که احمدی‌نژاد پس از سوگندی که خورد، آقای هاشمی شاهرودی را بوسید و در آغوش کشید؛ گویی دو روزه بیماری‌اش خوب شده بود. (عکس شماره چهار)

اما ماجرا تمام نشد. دیروز که پنجشنبه بود و هشت روز از مراسم تحلیف گذشته بود، احمدی‌نژاد و لاریجانی و شاهرودی و جنتی به دفتر رهبری رفتند تا به همراه او، تمبر به اصطلاح یادگاری انتخابات ریاست‌جمهوری را امضا کنند. اما نکته جالب این بود که بیماری احمدی‌نژاد دوباره عود کرده بود! او در تمام مدت این مراسم امضای تمبر یادبود، دستمالی را جلوی دهانش گرفته بود تا لابد کسی را مریض نکند.

فیلم گزارش واحد مرکزی خبر صداوسیما از این مراسم را در اینجا می‌توانید ببینید و دو تصویر برگرفته از این فیلم را نیز در زیر مشاهده کنید. (عکس‌های یک و دو)

حال جا دارد خبرگزاری دولت و دفتر رئیس دولت توضیح دهند که این بار ماجرا چه بوده و چگونه است که احمدی‌نژاد هر بار در یک مراسم علنی در کنار رهبری قرار می‌گیرد، بیمار می‌شود!

حال که این عکس‌ها را دیدید و میزان صداقت احمدی‌نژاد را سنجیدید، عکس زیر را نیز ببینید و قضاوت کنید که اگر در این عکس خاتمی به جای احمدی‌نژاد بود، کفن‌پوشان قم چه می‌کردند:

هیچ نظری موجود نیست: