۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

آقای عباس کیارستمی فیلمساز بزرگ کجایی؟! ایران سبز را نمی بینی؟

فیلم ساز شهیر ایران و همه عالم چند وقتی است که از شما خبری نیست ایرانی ، خارجی کجایی ؟
دلم برای شما تنگ شده الان تو کدوم جشنواره ای ؟ ونیز ، کن ویا ... فیلم ساز فیلمهای بزرگی مثل خانه دوست کجاست ؟ زیر درختان زیتون ، طعم گیلاس ،زندگی و دیگر هیچ و... فکر کنم تو فکر سفر هستی و دیگر هیچ از این جشنواره به آن جشنواره ، از این کشور به آن کشور ، کجایی ؟
شاید هم خوابی بیدارشو توی ایران خبرهای شده ، صدای مردم رو نمی شنویی گوش کن " رای من پس بده"" برادر شهیدم ..." " الله اکبر .
بیدار شو ببین رنگهای سبز رو قرمز کردن ، جوانان رو پر پر کردن ، تو که به رنگ سبز علاقه داشتی چرا با سبزها نیستی .
مخملباف ،مجیدی ، کمال تبریزی، رخشان بنی اعتماد ،بهمن فرمان آراء، جعفر پناهی و... بسیاری از هنرمندان سبز پوشند پس تو کجایی ؟
نمی بینی شاگردت جعفر پناهی هرکجا می رود غوغا می کند و ندای مردم رنج کشیده را به گوش جهانیان می رساند و جشنواره ها را سبز می کند ، او الان ممنوع خروج است
تو برای چه کسی فیلم میسازی ؟ من هرگز حرف بسیاری از منتقدان را که می گفتند شما برای مردم ایران فیلم نمی سازید و فقط برای جشنواره های خارجی فیلم میسازید را باور نمی کردم ولی انگار باید باور کنم چون شما هنوز خوابیدو مردم ایران زمین برای شما مهم نیستند.
تو می توانستی با اعتبارت در سطح جهان ، صدای مظلومیت مردمت را به گوش جهانیان برسانی .
یاد فیلم کلوز آپ شما افتادم که در آن حسین سبزیان خود را به جای محسن مخملباف جا زده بود . الان یکنفر خود را بجای رئیس جمهور واقعی جا زده ولی شما هنوز خوابید.

هیچ نظری موجود نیست: